11 Şubat 2020 CHP grup toplantısı

  1. 1
    Geç kalınmış, "Kral çıplak" temalı, CHP başkanı Kemal Kılıçdaroğlu tarafından FETÖ'nün siyasi ayağının "Recep Tayyip Erdoğan" olarak açıklandığı toplantıdır.

    Recep Tayyip Erdoğan ise buna cevaben "Siyasi ayak Bay Kemal ve CHP'dir" demiştir.

    Grup toplantısı video bağlantısı

    Toplantıda 20 soru- 20 cevap şeklinde fetö'nün siyasi ayağı sorgulanmıştır.

    Açıklamalar çarpıcı, bilen insanların zaten daha fazla kanıta ihtiyacı yok ama videodaki 8. ve 9. soruların dile getirildiği (22:20-26:40 arası) kısımların çarpıcı olduğunu düşünüyorum. Aynı şekilde kanaatimce 16. (45:00 vd.) ve 14. sorular (38:40 vd.) da fetö'nün siyasi ayağının somut kanıtlarıdır.

    Özetle youtube videosundaki dakikaları ile birlikte sorular, cevaplar

    1- (13:35 vd. (Videoda geçtiği dakikası ve saniye)) CB'na bağlı birimin FETÖ devletin tüm kılcal damarlarına (mahrem ve hassas kurumlarına, polise, MİT, İçişleri Bakanlığı, Adliye vs.) sızdı" tespiti yapıldığına göre, bunu (AKP iktidarında) kim ve nasıl yerleştirdi?
    - Bu işi yapan (FETÖ'nün elemanlarını yerleştiren) iradeye FETÖ'nün siyasi ayağı diyoruz.

    2- (15:10 vd.) Bir esnaf, çiftçi, sanayici, stk düşünün bunlardan herhangi biri FETÖ'nün elemanlarını devletin birimlerine yerleştirebilir mi? Bu yetkisi var mı?
    - Hayır, yok.

    3- (16:30 vd.) Devletin içine Fetö'nün elemanlarını muhalefet partileri yerleştirebilir mi?
    - Hayır, bunlar da yerleştiremez, bunların da böyle bir yetkisi yok. Ancak atamları eleştirebilirler.

    4- (17:25 vd.) Bu konuda tek yetkili siyasi iktidar, iktidardaki parti, terör örgütü üyelerini devlete yerleştirirken ben "bunların terör örgütü üyesi olduklarını bilmiyordum" diyebilir mi?
    - Diyemez, devlet bakidir. . .

    5- (19:45 vd.) FETÖ'nün faaliyetleri devlet tarafından izleniyor muydu?
    - Evet izleniyordu, 1991 tarihli FETÖ'nün CiA ile işbirliği yaptığına dair rapor var.

    6- (20:40 vd.) Sadece 1991 yılında mı MİT rapor düzenledi?
    - Hayır. Fetö'yü (MİT) düzenli izlemiştir. MİT müsteşarı Şenkal Atasagun'un 1999 tarihli röportajındaki açıklaması...

    7- (21:45 vd.) FETÖ ile ilgili istihbaratı bir tek MİT mi topluyordu? Diğer istihbarat birimleri toplamıyor muydu?
    - Emniyet ve Jandarma istihbaratı da bilgi topluyordu.

    8- (22:15 vd.) MGK , FETÖ ile mücadele edilmeli, gerekli önlemler alınmalı diye bir karar aldı mı? FETÖ'nün bir terör olduğuna dair bir tespit yapıldı mı?
    -Evet yapıldı. 25.08.2004 tarihinde Altında başbakan RTE'nin de imzası bulunan 25.08.2004 tarihli 481 sayılı karar alındı... "Fethullah Gülen konusu gündeme gelmiş. Yurtiçi ve yurtdışı faaliyetlerine ilişkin bir eylem planı hazırlanması uygun görülmüş ve bu konuda tavsiye kararının hükümete bildirilmesine karar verilmiştir."

    9- (24:45 vd.) MGK kararına karşı (karar sonrasında) dönemin hükümeti gerekli önlemleri almış mıdır?
    - Almamıştır. Erdoğan'ın müsteşarının yani Başbakanlık müsteşarının (Ömer Dinçer) yazdığı kitaptan okuyorum, "(1) tavsiye kararı başbakanlığa bildirildikten sonra (yani MGK kararı başbakanlığı bildirildikten sonra) konuyu başbakanımıza (yani ERdoğan'a) açtım. Ve gelen yazıyı dosyasına kaldırmaya karar verdik (2) Bu karar metni bakanlar kurulunda imzaya açılmadı ve hakkında hiçbir işlem yapılmadı. (3) konudan MGK toplantısına katılan bakanlar dışında hiç kimsenin haber olmadı. ve onları endişeye sevkedecek bir sonucun doğmamasına özen gösterildi. (4) Bütün toplumsal ve siyasi riski hükümet adına sayın başbakan üstlendi."

    10- (29:30 vd.) MGK kararına rağmen FETÖ elemanları devletin en krtik etkin kurumlarına yerleştirilmeye devam edildi mi?
    - Evet edildi.

    11- (30:50 vd.) FETÖ'nün yürütme organının yetkilerini aşan taleplerini nasıl yerine getirildi?
    - Yürütme yetkisiz olduğu yerlerde yasa çıkararak parlamentoyu araç olarak kullanıldı. Yasa ile kitleler halinde FETÖ mensupları yargı organlarına yerleştirildi. KHK çıkarma yetkileriyle Pensilvanya'dan gelen talepleri yerine getirdiler.

    12- (35:25 vd.) Toplu Fetöcü yerleştirme sadece Yargıtay ve Danıştay'da mı oldu?
    - Hayır. Orduda da oldu. Üstelik 17/25 büyük rüşvet olayından sonra oldu.

    13- (37:35 vd.) Kimdir bu siyasi otorite?
    - Fetö'nün siyasi ayağıdır. Hükümete yaptırıyor, parlamentoya geliyor, burdan zorla geçiriyor, çoğunluğum var diyor. .... Ama devleti FETÖ terör örgütüne teslim eden kişinin adı Recep Tayyip Erdoğan'dır. Herkes bilmeli bunu.

    14- (38:40 vd.) FETÖ ne zaman kendini devletin tek fiili hakimi olarak görmeye başladı?
    - İddianameden alıntı: "Örgüt (yani fetö) 2007 yılından sonra örgütlenmesini tamamlamış (Erdoğan'ın sayesinde) güç dengesini lehine çevirmiş (Erdoğan'ın sayesinde) ve operasyan hünerlerini ortaya koymuştur. (Ergenekon, balyoz, orduyu tasfiye bunların hepsini hünerlerini ortaya koymuştur diyor.) Anayasa değişikliği örgütü devlet içinde çok ileriye taşımıştır. Ve 12 eylül 2010 sonrasında artık örgüt kendini devletin tek fiili hakimi olarak görmeye başlamıştır."
    2010'dan itibaren örgüt kendisini Türkiye Cumhuriyeti devletinin tek hakimi olarak görmeye başlamıştır. Bunu yaptıran kimdir? Erdoğan'dır. Anayasa değişiklikleri için ne diyordu Fethullah Gülen. "Ölüler bile mezarlarından kalkıp oy kulllanmalı" O anayasa değişikliğine biz karşı çıkıyorduk ve onlar savunuyorlardı ve Türkiye bu noktaya geldi.

    16- (45:00 vd.) Sayın İlker Başbuğ, Fetö'nün siyasi ayağını açıkladı mı?
    - (Meclis tatile girmeden) 25 Haziran'ı 26 Haziran'a bağlayan gece (26 Haziran 2009 tarihinde gece yarısı saat 00:59'de) mecliste askeri şahıslar askeri mahalde işlediği suçlar dahil özel mahkemelerde yargılanacak" kanun teklifini (AKP milletvekilleri, Mustafa Elitaş, Ahmet Aydın, Mehmet Ceylan, Yahya Doğan ve Müfit Yetkin) düzenlemesini getiriyorlar. Çünkü özel yetkili mahkemelerin tamamı Fetö'nün elinde. İlker Başbuğ bu konu araştırılırsa Fetö'nün siyasi ayağı ortaya çıkar diyor. Konu ile ilgili haber linki

    17- (40:25 vd.) 17-25 olayı çıkmış Erdoğan, Sayın Fehmi Koru'yu davet ediyor ve Fethullah Gülen'e gönderiyor. "bir gidin, görün, konuşun" diyor. Erdoğan, Fethullah Gülen ile niye barışmak ister?
    - "Daha fazla pisliği var, onlar da ortaya çıkmasın diye"

    18- (43:15 vd.) 17-25 büyük yolsuzluk olayından sonra MGK'na tekrar istihbarat örgütleri FETö ile ilgili raporlar verdiler mi?
    - MGK bu arada 15 kez toplanıyor ve devlet yetkililerine bilgi veriliyor.

    19- (43:50 vd.) Devletin kozmik odasını yani devletin mahremini yani devletin namusunu Fetö'ye, Fetö unsurlarına kim açtı?
    - Bir kişinin talimatıyla açıldı. Recep Tayyip Erdoğan.

    20- (49:25 vd.) Fetö ile gerçekten mücadele ediliyor mu? Fetö unsurları devletten temizlendi mi?
    - Vicdanı olan herkes biliyor ki Fetö ile samimi bir mücadele yapılmış değildir. Herkes biliyor ki parası olan dışarıda. Kayınpederi (Bülent Arınç) olan da dışarıda. Arkasında siyasi gücü olan hiç kimsenin kılına dokunulmadı.

    (Numarasız)- (46:50 vd.) Fetöcüleri devlete yerleştiren siyasi irade devlette liyakati göz ardı mı etti? Fetöcü olmak devletin kılcal damarlarına yerleşmek için yeterli miydi?
    - Maalesef devletin en kritik noktalarına atanmak için tek şart vardı: Fetöcü olmak.

    (Numarasız)- (50:00 vd.) Fetöcü oldukları bilinen bylock'çular vardı. Rakamı vereyim 215.092 bylock'çu listesi var. Bu bylock'çu listelerini neden açıklamıyorsunuz? Neden korkuyorsunuz?
    - Hiçbir açıklama yapmadan açıklayın kardeşim. Bylock'çu listesini açıklamıyorsan fetöcülere destek veriyorsun demektir.

    (Numarasız)- (50:40 vd.) O gece (15 Temmuz 2016) bütün genel başkanlar, milletvekilleri, bakanlar o gece neredeydi, HTS kayıtlarını getirin. Talep ettik, getirmediler. Niye korkuyorsunuz?
    - Korktukları bir şey var. HTS kayıtlarını getirmiyorlar.

    (Numarasız soru)-(53:10 vd.) Fetö borsasını kimler kurdu?
    - Fetö borsasını kuranların içinde Erdoğan'ın avukatları da var. Adalet Bakanı'na çağrı yaptım. O avukatların mal varlıklarını inceleyin dedim. Niye incelemiyorlar? Milyon dolarları alıyorlar, insanları çıkarıyorlar. Örnek verdim: Fettah Tamince . . .

    (Numarasız soru)-(54:20 vd.) 15 Temmuz araştırma komisyonunun raporu niye gizli?

    (Numarasız soru)-(51:25 vd.) 15 Temmuz darbe girişimi başarılı olsaydı, kimler yönetimde olacaktı?
    - Bunun listesi yani Fetö'nün siyasi ayağında, liderinde yani Erdoğan'da niye bu listeler açıklanmaz.

    Grup toplantısı video bağlantısı
    #1514 vonidi | 2 hafta önce
     
    tümünü göster